Hela helgen med mina absoluta favoriter

Fredagen gick bättre, fortsatte med mys hela dagen.. Har verkligen haft en bra
Helg trotts att jag är super sjuk..
Skolan -> (fick ett A på min och jennies idrottslektion, kiiings) -> Ali, Kladdkakamys -> Philip -> tjejkväll med favvisarna till hata göteborg och en massa bogge godis. Vi kan snart exakt ALLA repliker på den filmen asså..

Lördag! Vaknade upp då vi alla skulle på brunch hos Johanna, Fyfan vad härligt det var! Alla bara vräkte i sig och var mätta för hela dagen.
Lördagen har i princip sett ut så här -> brunch -> SOOOOVAAA -> studsikingar kväll (jag furat Cajsa och Johanna) så himla mysigt med en massa gott gott och Uno. Ääälskaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0