Mina inlägg har tydligen inte kommit upp.. Så här får ni lite uppis från senaste!

Lördagen var inte så jätte vild! Det blev mest mys faktiskt.
Åkte hem från Cajsa på morgonen, städade och gjorde det fint på rummet och bara allmänt fixade till det här hemma. På kvällen pallrade jag mig över till sammie där Fur, Cajs och Joj var. Ninja fruit turnering och film mys. Mötte upp Philip och fortsatte lördags myset med ännu mer ninja fruit och film!
Söndagen var det dans som vanligt, stressade hem och sen in till stan igen för lite fika med Fur och Joj.
Åkte raka vägen hem och träffade min översaknade Sophie!! Där var även cocco och Clara som var med och saknade.

- idag började skolan igen, och japp det var lika förjävligt som jag förväntat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0