Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag finisar!!
Idag har jag haft en lättgången skoldag, dock somnade jag på matte lektionen men så kan det gå.
Precis varit på yoga i 75 minuter, så himla skönt och man känner sig så avslappnad efteråt, blev lite mage och rumpa när jag ändå var på gymmet.
Nu är jag på väg hem och har sjukt stressigt då jag ska vara i stan om ca 1timme igen.
My valentines day tillbringas med mina absoluta favvisar, först går vi ut och äter sen blir det EGO på bio. Bättre kan det inte bli.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din uppdatering är så kass :((! Kan inte du börja med dagens outfit och videoblogga? Typ 10 sanningar osv! Hade varit kul om du skulle kunna uppdatera minst 2 ggr per dag. Du är så fin! ❤

2013-02-14 @ 20:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0