SMÅÅÅTT

Skrev värsta inlägget om hur london var så bara försvann allt så orkar inte skriva om det, det får blir det här istället!
Blogg appen har inte fungerat så har inte haft ork att blogga, men London var gryyyyymt!!! Helt sjukt vilken upplevelse det var, vill verkligen tillbaka.
När jag kom hem så va jag med familjen lite och sen med Philip. Igår var det skola som vanligt och efteråt mötte jag upp Philip och åkte till honom, vi var där hela kvällen med sällskap av Abbe och sen gick hem till mig och sov. På morgonen åkte jag till sjukhuset för att hälsa på min syster och var där hela dagen. Kvällen avslutade jag med varmchoklad och en promenad med pamsi, precis som på en sommarkväll!
Nu har vi myst klart och ska sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0