KAN INTE FATTA DET

Det kändes inte verkligt förrän idag då vi hade genomgång om Londons gator, JAG SKA TILL LONDON OM 2 DAGAR MED MINA FAVVISAR!!!
Det bästa är ju då att det inte blir som en vanlig klassresa, har ju mina närmsta vänner med på resan och det är det som räknas!! Tror fortfarande inte jag fattat att jag riktigt ska dit.

Igår träffade jag Ali efter skolan och åt glass och snackade lite, världens härligaste är han! När jag kom hem så kom Philip till mig. Inget pluggande inför idrottsprovet jag hade idag blev det... Men klarade de ändå. Gick förhoppningsvis ganska bra!
Idag efter skolan solade jag med soffe och sen träffade Philip. Nu på kvällen har jag myst med min favvo pamela och helt konstigt att jag säger de, men ska sova nu... På en fredag! Mår så himla dåligt, med turen jag har fick jag min mens idag.. Och ska få stå ut att flyga med den!!!! :( (intresseklubben antecknar.. Jag vet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0