Hoppas du fick svar på din fråga Albertina!

Denna kommentaren fick jag när jag skrev om att det spridits rykten om mig precis innan lovet.
Det var två bilder som i extrema rumpnakenbilder som spreds runt och då sa folk att det var jag.
1 man ser tydligt att det inte är jag
2 jag har inte sånt whit trash rum
3 jag är inte överviktig, människan väger typ 100kg
4 jag skulle aldrig fått för mig att skicka något sånt!

Vad tror folk egentligen?? Så himla irriterande..
Gick upp till rektorn och vi skulle få slut på ryktet, för hur kul är det att bli anklagad för något sånt när man är oskyldig? Det hade varit en annan sak om det var jag, då hade jag ju fått skylla mig själv! Som tur var så hann jag prata med dom flesta som hade varit med och spridit och såklart var det 98orna som har varit i farten.. Men jaja det pratas inte om det längre, så det är ingenting jag tänker på. Men fy så dåligt jag mådde! Ville inte gå till skolan eller ens gå ut, ville bara vara hemma och gråta (på grund av att saker har hänt tidigare så se detta så himla känsligt för mig)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tyvärr så det kan gå när man bjuder för mycket av sig själv och vill ha uppmärksamhet på ett sådant sätt. Tyvärr.

2013-04-01 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0