#ätaheladagen

Aprilskämtet om graviditeten gick ingen vidare, dock lurade min mamma mig riktigt rejält...
Efter brunchen gick jag hem, gjorde vid mig och åt + världens godaste efterrätt på det. åkte ner till stan tillsammans med min syster och fikade med henne och hennes kompisar. När vi kom hem igen så satt kusinerna osv där och såklart blev det ytterligare ännu mer mat! Fick dessutom världens bästa påskägg fyllt med en mascara, rouge, nagellack, pengar och självklart godis. Mums.
Men nä nog med mat hela dagen... Blev alldeles för mycket så bestämde mig för att gå ut på en timmes lång pw med syrran, + övningar efter. ännu mer mums!
Godnatt, tagga skola imorgon.. Verkligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0