Svar på frågorna!

SVAREN!
1.  Hur blev du och Zina vänner? Fin blogg <33

Första dagen i fyran, och vi fick våra nya platser. Vi kom bredvid varanda och började snacka om att vi var sysslingar eftersom både är araber. Tyckte hon var världens coolaste med sin klädstil, haha. 
 
2. Säg tre av Zinas sämsta och bästa sidor!

Det första är väl att hon aldrig säger förlåt förutom när hon ''menar'' det vilket blir jobbigt efterhand, haha. 
Hon kan aldrig erkänna att hon har fel vilket hon OFTAST har så det blir väl en massa ni lyssnar aaaldriiig på furat abbas!

Hon har väldigt svårt för att tro att folk faktist bryr sig. Jag har själv sett hur många gånger hon har blivit sårad och kan förstå varför folk tror hon är ''hård'' ibland men samtidigt förstår varför hon är som hon är. Synd bara att inte folk slutar uttnyttja henne ibland..
 
Hennes bästa är, att hon ALLTID får mig att skratta. Sjukaste människan att vara med. 
Otroligt lätt att prata med, okej det ska en BÄSTIS vara men, folk uppfattar henne som en pskolog typ haha, skitbra för mina problem iaf! 
Står ALLTID för sina åsikter, även fast hon inte alltid säger dem som man vill att hon ska göra så är det otroligt bra!
 
3. Kan inte du visa en bilder på er när ni var mindre och nutid??
Absolut!
4.  Har ni någonsing haft ett riktigt stort bråk där ni har slutat prata?

Ja, oftast när vi bråkar så löser vi det genom att vi bara låstas att allt är som vanligt vilket är cirkus 1 timme efter bråket har hänt, men den värsta gången var att vi slutade snacka i cirkus en vecka.
 
5. Hur är Zina i verkligheten??

Hon är en snäll människa väldigt VÅLDSAM ibland, men för det mesta världen härligaste. Får sina utbrott och GRÅTTATACKER ( finns inte en enda dag där hon inte gråter haha) men skrattar alltid bor det med sitt fula häxskratt. HAHA
6. Zina skrev alltid bokstäver på folk i sin blogg var det hennes kille hon träffade?
 
Haha nope. Zinoni är singel och sökande, haha (Bilddagboken in my heart)  men hon har sin man som hon SKA få. If people are meant to be, they eventully find their way back toghether.

7. Har hon piercingar och var? Var du med henne när hon gjorde dem?? Älskaar din blogg

Haha yes, i navlen och i örat. Var med henne när hon gjorde navel piercingen men vi skrattade för mycket och då började hon gråta (told you..) så jag fick gå ut med Jojjis haha..
8. Hur många förhållande har Zina haft?

Konstigt nog var hennes senaste förhållande i typ fyran med 3 Robin, yes i still remember them Zina.. Haha nej, hon har varit på som man så fult uttrycker det, massa massvis av boys, och vi har hållt lag, haha. Men det var väl 1 som hon hade något riktigt seriöst med. Men kan säga att hon är en vädigt bra tjej så förstår varför måånga killar vill ha henne.
8.  Är du lik zina har ni samma personlighet också vidare?

Man kan faktist tro det men nej. Vi är sjukt olika, tänker helt olikt, har HEEEELT annolunda musiksmak. Hon är en Facebook människa och jag är mer än TUMBLR om ni förstår. Dock har både vääärldens torraste humor.
9. Vad är det värsta du har gjort mot zina och det värsta hon har gjort mot dig?

Det värsta och det enda jag ångrar inom vår vänskap, var att jag inte berättade en otroligt viktig grej som kunde ändrat mycket. I dåläget hade jag inget val, men om jag hade vetat hur det hade blivit hade jag gjort det. 
Hmm.. Kommer inte på något direkt, men har väl varit småsaker som har sårat mig otroligt mycket för stunden då jag inte har förstått hur man kan göra något sånt, men sen typ lungat ner mig och kollar helheten.
10. Vill Zina ha barn?

Haha yes, ett helt fotbollslag av mulatter med typ afrohår eller något sånt var det.
 
11. Har Zina gått på några sporter? Isåfall vilka??

Japp, Cheerleading var hennes liv även fast hon skolkade för att hoppa studsimatta med Mig och vårt Crew, och gått på gympa på Linn tror jag? Hon gick på reaggeton men eftersom ALLA började vilket jag förstår var skittråkigt, går hon nu på poledancing. Försökte även få med henne i mitt fotbollslag men det är liksom Zina vi snackar om..
12. Vad tycker Zina om falskhet och svek?

Hon tycker väl som de flesta människorna? Haha, men det är väl det sämsta någon kan göra och jag vet att hon HATAR det mer än något annat.
13. Vem är hennes närmaste vänner?

Haha, jag of course.. Cajsa och Johanna. Vi har hållt ihop från fyran och det är liksom vi. Men sen vet jag att Sophie, Tintin Emmie också betyder otroligt mycket för henne.
14. Är Zina oskuld??

Visste att den frågan skulle komma.. Haha, men JA det är hon. Och ni kan fan tacka mig. Haha eski, men jag är faktist en stor del till att hon inte är ute och prostituerar sig right this second..
15. Har zina bra musiksmak? vad gilar hon för artister?

Ni som har sett One tree hill, hon är lite som Brooke i highschool och jag är peyton på den fronten. Jag liksom gör hennes spotifylista. Kan säga såhär, hade frågesport med henne och Cajzz, dem trodde Veronica maggio hette, Monica och Flo rida, uttalade Florida. Det visste inte heller vem Dvid guetta var.. Kaos.
16. Vad är det skämmigaste hon har gjort?

Haha vad är det för fråga.. Tänker faktist inte vara sån biach och avslöja vissa skämmiga saker HAHA, men kan göra en komisk version. När vi var 12 började Zinas fjortisperiod. Vi gick runt på familia och hon såg ut som en bajskorv. Sen kom Nicke nyfiken, ni vet den apan? I typ en stor mjukisstaty sak och dem var lika bruna, HAHAH! Dooooog av utskämdhet.. ( Heter det så?..)
17. Finns asmånga skämmiga människor i Helsingborg.. Vad tycker zina om dem?? Har hon någon för bild?

Hon hatar dem. Haha vi delar åsikt där. Så jääävla skämmiga, såå sjukt haha. Ja, tror faktist hennes mamma är hennes förebild. Otroligt underbar människa!
18. Dricker eller röker zina?
Hon röker defenetivt inte, hon dricker inte heller, dock har väl alla smakat nån gång väl?
19. Gillar hon fotboll? Vilka lag hejar hon på?
Haha nej, hon hatar fotboll. Medgångsupporter så of course Barca.. (Äkta united fan här!)

20. Var bor zina, hur många syskon har hon?

Zenka bor på Ramlösa i ett gult hus med trädgård och jaccuzziiii, som jag älskar hehe! TRE, Jonas Anchii ( Arianna) och Sara. 
21.  Vad har hon för klädstil ??

Hon har inte typiska Helsingborstilen ( Pälsväst, ASH, libeskin bälte och Hunky dory) Utan har sin egna, med lite blandat varje dag. 
22. Här kommer 5 snabba, vad väjer hon?
Instagram/facebook
Bajsa/kissa
Svika/Sviken
Twitter/Tumblr

Tror hon väljer FB faktist för Insta har ingen chatt. BAJSA lätt, vet ni hur många timmar av sitt liv hon har suttit på toaletten haha? Svika, tror jag haha. Hon HATAR tumblr, så Twitter om hon vet vad det är..
23.  Zina är väl halv arab? Kan hon arabiska?

Haha hon kan några ord som jag har lärt henne haha, annars dem vanliga Habibi, Bajsa och Hmar haha.
24. Tror du att ni kommer vara vänner när ni börjar gymnasiet?

Ja. Kommer aldrig släppa henne. Otroligt svårt att hitta äkta vänner i denna staden, så kommer aldrig låta henne försvinna hehe.
25. Är zina duktig i skolan? Var ska Zina gå på gymmnasiet?

Hon var inte så duktig helt ärlig, sket i skolan men eftersom hon sitter bredvid världens kämpare (MOI) så tycker jag hon har skärpt till sig ordenligt och förstårr att det finns mer i livet än killar och vänner hehe. Hon vill bli polis så förmodligen SOS olympia.
Jaa, det var allt för mig. Tyckte detta var Skitkul och tog inte med alla frågor. Zina är världens bäst och jag äskar henne otroligt mycket, även fast jag inte alltid visar det. Worlds Greatest. ♥
/ FURRI 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0