Last night ☮♛♰

Har varit sjuk hela veckan vilket har gjort att jag inte alls haft ork eller ens något roligt att skriva om!
I fredags mådde jag bättre och hade Xfactor mys med Johanna och Cajsa.

Igår fyllde Johanna år och SJÄLVKLART SKULLE VI FIRA DET!
Vi sa till henne att vi skulle äta på haket men det hon inte visste var att vi hade överraskningsfest för henne. Jag och furat mötte upp henne på haket, satte på ögonbindeln och "happy bithday" öronen och började sjunga genom hela stan. Vi fick en massa folk på vägen till att både sjunga och säga grattis. Inte nog med att poliser började stöta på oss, vi fick skjuts av en cykelvagn också! Haha när vi kom fram till Cajsa där brudarna väntade så åt vi, dansade, dampade (idiotiska ägg kastare, vi vet vilka ni var!!) och hade allmänt skojigt. Några av oss gick vidare på fest som tyvärr inte var någon höjdare, men det var trevligt folk där i allafall!
Nu ska jag sätta gång och plugga lite, skriver sen!
- här får ni lite bilder sen igår! GRATTIS JOHANNA ÄNNU EN GÅNG, DU ÄR BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0