JAG REKOMENDERAR INTE MAX SOL LÄNGRE.. Fuck livet

VILKEN JÄVLA FUCKING SKIT MORGON!!!
När jag gick upp från sängen och kollade mig i spegeln så var jag alldeles röd och svullen i ansiktet!!!
Efter att jag bara stått helt stilla i typ två minuter utan att kunna släppa blicken från mitt ansikte så började jag stor böla och självklart väckte min mamma. Vi kylde ner ansiktet och hon krämade in mig med en massa krämer som skulle hjälpa.. Jag har suttit och gråtit hela morgonen och undrat vad fan jag ska göra.. När jag försökt täcka över det med smink så gott jag kunde och bestämde mig för att faktiskt gå till skolan som en kräfta ändå så hade det inte räckt med det hemska som redan hänt mig, hade bränt hela mitt ansikte, mina ben värkte av träningsvärk och sved av att dom också bränts.. NÄR JAG SKULLE PÅ TOA SÅ TAPPADE JAG MIN FUCKING IPHONE I TOALETTEN!!!!!! Hur fan lyckas man helt seriöst???!
Jag tog upp den och började föna och allt vad jag gjorde och lyckligtvis så funkar den fortfarande.. Men är så sjukt rädd att skadan kommer snart.. ASSÅ NI FATTAR INTE SÅ JÄVLA DÅLIG DENNA MORGONEN HAR VARIT.. Sjukt att allt var så bra för 2timmar sen... Då jag skrev inlägget nedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0