Go hard and go.. To Zina

Kvällen började med att Furat Cajsa och Isabel kom till mig och vi gjorde ve oss tillsammans, riktigt roligt var det med hög musik och en massa snack.
Vi mötte upp Molly Molly och Daniella och åkte mot bårslöv!
Efter ett tag ville tjejerna vidare på en annan fest men det blev att bara Daniella och ena Molly (haha) åkte och DET ÄR JAG SÅ JÄVLA GLAD ÖVER!
För hade det riktigt trevligt och vi alla hade det super skoj!! Ääälskar mina party tjejer! När vi tog bussen därifrån så tänkte vi dra till den andra festen men FUCK IT vi mötte upp tre pågar och mot mc! Eftersom att det var röd dag så slutade bussarna gå så alla hamnade hos mig tillslut och var här tills första bussarna gick igen, vi satt och berättade en massa läskiga historier tills det plötsligt ryckte i handtagen i ytterdörren! Fyfan vad äckligt det var, men vi har videokameror runt hela huset så det är bara att kolla sen.. Men shit vilken känsla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0