VILL MAN VARA FIN FÅR MAN LIDA PIN

Har faktiskt haft en super bra dag TROTTS vädret!
Efter skolan åkte jag ner till stan med Fursen efter lite missförstånd hihi, vet att du alltid älskar mig ändå bästis (a)
iaf, vi köpte chips och satte oss vid vattnet och matade små ankor som var hur hungriga som helst! :(
efter det så åkte jag hem och kollade klart alla avsnitt som kommit ut från VD, ååh dör så bra det är!!
När jag kollat klart började jag kolla på PLL, skitbra det med!
sen fick jag även latisen Emmie att gå ut o powerwalka med mig, dock gick vi bara en halvtimme för hon SUGER på att powerwalka!! Nu sitter vi på mc iaf (det är bara hon som äter för jag e faktiskt NYTTIG nu!) eller ska försöka åtminstone!
blir även en morgon powerwalk med syster imorgon, ställa klockan kl 08.00 på en lördag.. toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0