SUMMER TIME

FATTAR NU SÅ SKÖN EFTERMIDDAG JAG HAFT?!
dagen började ju som sagt med allt dåligt i världen! men när jag gått från skolan eftersom jag mådde så dåligt så mådde jag genast mycket bättre och då blev det mycket varmare också så på den shortsen och mot tandläkaren, var sjukt rädd som alltid eftersom jag alltid haft tandläkarfobi (jaa det är lika hemskt som det låter) men för första gången gjorde det inte alls ont, och jag är helt lugn med det nu.. helt sjukt att jag haft sån fobi förr!
när jag kommit hem igen så blev det att snabbt sätta på bikinin och UT O SOLA. när Sam slutade skolan så kom hon förbi också och vi låg i solen minst två timmar! och när man solar måste man ha glass right? OFF TO CITTY GROSS o köpa glass! tror ni inte vi blev hungriga då haha.. vidare till MC där vi även träffade Max en stund.
när vi kom till mig igen så satte vi igång med pluggadet, och imorgon är det so prov för min del.. hoppas det går lika bra som jag tror att det gör.
vad kan inte vara bättre på kvällen än ett bad i ute jacuzzin till sol nedgången? så det tänker jag gotta mig med nu. puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3379362/images/2012/pic_200958111.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0