MITT LIV FUNKAR INTE

Sitter fortfarande hos Sophie och det blir ingen Pamela ikväll eftersom att min mobil inte funkar längre!! har panik och vill bara dö asså. Skulle uppdatera den och så blir ALLT fel! så kan inte få igång den förrän min pappa kommit med sånt kort man måste ha! så får inga sms eller något sånt som går genom mobilen.
Så kan inte komma till pamela eftersom att jag betalar bussbiljett på mobilen också, så det blir att sova hos Sophie som faktiskt bor typ granne med mig. men ska jag försöka fixa det till ikväll. känner mig helt tom utan den, är jätte ledsen :(
har iaf varit super nyttig idag och ska faktiskt försöka hålla det! förutom ikväll när vi ska köpa BJ men det är jag faktiskt förtjänt till.
Ska inte ta det så jätte seriöst men ska ändå försöka hålla det för min egen skull, men när jag tycker jag förtjänat något gott så är det faktiskt OKEJ tycker jag.
så tex idag när Sophie drack cola.. då drack jag vatten! och när jag kollade PLL innan så åt jag frystabär med yoghurt istället för chilp (y) skit duktig. stolt över mig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0