LAST NIGHT

Åååh! Inlägget nedan skulle komma upp innan jag drog till GRÖNINGEN, ja det blev som vi bestämde från början eftersom att vi insåg att det inte alls skulle regna. Åkte från Saras överrasknings fest runt 20.00 och skulle möta min lilla mus. När vi väntat in dom andra brudarna så slog vi oss ner på görningen, gud vad mysigt det var! Det blev en massa snack och godis ätande också. Det satt även ett helt killgäng precis bredvid oss och bestämde sig för att sitta med oss istället, så där satt vi och lärde känna varandra lite haha. Trevliga pågar. Runt 01 tog jag bussen och när jag kom hem blev de en
Massa meloooooon ätande FAN VAD GOTT!
Nu drar jag med min syster till min ANDRA syster och ska lämna mobilen :(
Kommer sakna den.. Va beredd på dålig uppis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0