#SMILE

Har inte haft tillgång till att blogga.. och ja det är min anlednig.
men i alla fall, igår så CYKLADE jag till skolan med martin.. trotts ösregnet och allt!
på kvällen ville mamma ha mig hemma så det fick att bli så också.
Idag har jag varit med min fina syster och hennes älskade små barn.
åååh vad jag älskar dom.

Har även hållt fast vid min nyttighet och är riktigt stolt över mig, har inte rört en ändaste godisbit på hela veckan.
nyttig frukost har det också varit, och druckit mjölk eller vatten till varje måltid istället för saft eller annat.
mamma köpte hem lite naturgodis och nötter till mig idag vilket var toppen eftersom att jag sörjer att jag inte får äta när jag är ledig! usch :(
men nyttigare än vanligt godis är det iaf!
nu på kvällen blev det att gå ut och träffa Oliver och mysigt var det (och läskigt HAHAHA)
Men är hemma nu och kom hem lite trött, som tur var loggade jag in på face och ''H'' verkligen piggade upp mig, hur härlig får man vara på en skala? blir alltid så glad när jag pratar med honom! haha och gud vad jag skrattar!!
nu blir det PLL + mys med kattskrället. LOVE
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0