DUKTIGTJEJ.SE

INLÄGGET NEDAN SKULLE KOMMA UPP IGÅR KVÄLL!!!!
och som sagt så var jag faktiskt o powerwalkade på morgonen idag, det tar som mest innan frukosten det är därför! när vi kom hem körde vi även en MASSA övningar typ knäböj, stups osv osv!! heelt slut var jag, o hoppade in i duschen så fort som möjligt. när jag gjort i ordning mig lite så åt jag med SIS och städade lite och så. rund 2 drar jag till Sophie och myser sen ikväll blir det att träffa mig PAMSII som jag saknat! o då sover jag hos henne också. även på SUPER humör efter den BÄSTA gillningen man kunde få på instagram innan idag, bara älskar när en viss person visar att den inte hatar en!
men skriver sen igen! puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0