BLÄHÄPP

Tydligen kom inte mitt kvälls inlägg upp igår men skrev i alla fall hur dagen varit.
Var med Samantha hela dagen och vi pluggade, pw och sprang, och bara var allmänt nyttiga.
Tyvärr löste det med mobilen inte sig och jag är bajs sur.
måste lämna in den på lagning och det är inte klar förrän om två veckor minst!
Det blev att sålänge låna pappsens gammla, men eftersom att jag är världens smartaste unge så lyckas jag låsa mitt simkort som jag nu försöker hitta en lösning på.. ååh tröga jag!
Idag har det gått skitbra med den nyttiga biten. blev även en mumsig nyttig frukost för mig och Sam eftersom att hon sov här.
Har även varit med min pappa några timmar idag, vi var bland annat på väla och vi pratade faktiskt en hel del, känns skönt när det är så här.
men nu ska jag plugga inför det hatade fysik provet vi har imorgon.. fuck my life.



Kommentarer
Postat av: Manar

Blä, har också fysikprov imorgon haha!

2012-05-15 @ 19:20:09
URL: http://dailyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0