SVAR PÅ KOMMENTARER

Inte ofta jag svarar på kommentarer då jag inte tycker det är något viktigt/intressant eller något som flera undrat.

Fått en kommentar om vad appen där kunde redigera hur fräcka bilder som helst på hette. glömde ju skriva det! pixlr-o-matic heter den.

Sen har jag fått frågorna om;
Vad jag kommer ifrån, om mina föräldrar är skilda och isf när dom skilde sig, vem jag bor hos och om jag pratar något av mina föräldrar språk.
svar; Jag är halv polsk och halv arab. Ja mina föräldrar är skilda och skilde sig när jag var 2år, så det är inget jag kommer ihåg. Jag bor tillsammans med min Mamma, Syster och styvpappa. Men jag träffar min pappa någongång då och då ändå. Jag pratar min mammas språk, polska.

hoppas ni är nöjda med svaren!
super kul att ni undrar saker och kommenterar osv. fortsätt gärna med det. 

LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0