SOCIALA KLUBBEN HÄR

På väg hem nu och ja.. bilden säger väl det mesta.
Världens otursdag har det varit idag..
på dagen var det toppen då jag fikade med Joj och Fur på Mezo.. men sen bara vände allt.
"L" som fått mig att glömma "A" är sjukt dum och jag fattar inte vad han håller på med?
ÅÅH FALSKA MÄNNISKOR ÄR DET VÄSTA JAG VET! kan inte ens beskriva hur det tog i hjärtat av att se dom.. inte för att vi hade något speciellt osv, men det var som att jag fick signaler av honom och jag blev genast intresserad av denna underbaring. varför? för att jag inte har nog med att tänka på eller? ååh.. blir så arg och besviken på mig själv när jag gör om samma misstag gång på gång!
jaja nog om det.. nu blir det hem med Fursen o tjocka oss och sen NATTINATTI!
Molly, Emmie & Furat, ni va min kväll.

LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0