ONSDAGS MORGON!!!..

Smart som jag är så råkar jag sätta väckar klockan på HELT FEL TID och det slutar med att jag får sitta och göra absolut ingenting i typ 1 och en halv timme..
Detta HAR gjort mig TRÖTT och SUR!!
-Jag kom på det när jag redan gort V mig och kunde INTE somna om...
- Min första lektion är idrott....
- onsdagar är den sämsta och jobbigaste dagen på hela veckan.. och detta gör det INTE bättre....
SNYGGT JOBBAT ZINA, DETTA LYCKADES DU BRA MED!!!
usssch nej, INTE kul!
Här får ni en SUPER MEGA TOPPEN bra låt att lyssna på, den är huuur skön som helst och
verkligen värd att lyssna på!
Den har i princip gjort hela min morgon.. tack och lov för musik!


LOVE ZINAALLAIDDIN
<div style="text-align: center;">Smart som jag är så råkar jag sätta väckar klockan på <em><strong>HELT FEL TID</strong></em> och det slutar med att jag får sitta och göra absolut ingenting i typ 1 och en halv timme..</div>
<div style="text-align: center;">Detta HAR gjort mig <strong><em>TRÖTT och SUR</em></strong>!!</div>
<div style="text-align: center;"><em>-Jag kom på det när jag redan gort V mig och kunde <strong>INTE</strong> somna om...</em></div>
<div style="text-align: center;"><em>- Min första lektion är idrott....</em></div>
<div style="text-align: center;"><em>- onsdagar är den sämsta och jobbigaste dagen på hela veckan.. och detta gör det INTE bättre....</em></div>
<div style="text-align: center;">SNYGGT JOBBAT ZINA, DETTA LYCKADES DU BRA MED!!!</div>
<div style="text-align: center;">usssch nej, <strong><em>INTE</em></strong> kul!</div>
<div style="text-align: center;">Här får ni en <em><strong>SUPER MEGA TOPPEN</strong></em> bra låt att lyssna på, den är huuur skön som helst och</div>
<div style="text-align: center;"><strong><em>verkligen</em></strong> värd att lyssna på!</div>
<div style="text-align: center;">Den har i princip gjort hela min morgon.. <em><strong>tack och lov för musik!</strong></em></div>
<div style="text-align: center;"><em><strong><br /></strong></em></div>
<div style="text-align: center;">LOVE ZINAALLAIDDIN</div>
<div style="text-align: center;">http://www.youtube.com/watch?v=UAWcs5H-qgQ</div>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0