GODNATT PÅ ER

Kom hem från Amnah för ungefär en halvtimmesen där vi hade det otroligt mysigt, fy fan vad jag älskar dig!
Kommer man hem vid denna tiden på en fredag kväll så betyder det inget annat än att man ska tidigt till sängs, men det behöver man ibland!
Har dock haft världens obehagligaste bussresa hem!
Kom in på bussen då jag ser en tjej ligga och spy i soptunnan fast det kom dock mer på golvet än i soptunnan så det rann rundor en massa spya på golvet (FREESHH).
Hennes två kompisar hjälpte henne såklart, men inte nog med det så skulle alla på bussen prata om tjejen?!
- amen förfan ta ut henne.
- oherregud vad skämmigt!
-nä men vad håller dom på med?
Tyckte jätte synd om både tjejen och kompisarna sen när tjejn började springa ut från bussen och skrika och allt sånt, men bussen stannade konstigt nog och alla undrade såklart varför.
När dom hoppade av några hållplatser innan mig så säger busschaffören i microfonen;
Jag hoppas inte flickan skapade stort obehag för er, men tyckte så synd om henne och ville att hon skulle få komma hem. Denna bussen ska direkt skickas på städning men hoppas ni klarade er, det är det viktigaste.
Folket på bussen började applådera haha? men ja det var gulligt sagt och alla var nöjda igen, BARA ATT DET STANK FETT JÄVLA MYCKET I HELA BUSSEN!
men fyfan vad hemskt det är att få se sånt här, man vet liksom inte hur man ska reagera? UUUSCH
godnatt på er & stå ut med den finfina bilden -.-
LOVE ZINAALLAIDDIN

Kommentarer
Postat av: Amnish

Älskar dig också!!!<3

2012-03-10 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0