MIN MAMMA ÄR VÄRLDENS BÄSTA

Trotts kvällen fylld med massa skit så somnade jag 20.40?!?! haha ja jag var fan trött om någon!
Det var riktigt skönt för när jag skulle vakna idag hade jag absolut inga problem med det.
Jag kramade om mamma till godnatt igår kväll och hon säger direkt "vad är det, något har hänt eller hur?" jag började gråta och då började snacket, vi snackade om allt och vi lär oss från varandra hela tiden! hon ÄR världens bästa mamma så är det bara! folk säger att ingen är perfekt osv.. men min mamma är världens perfektaste. och det kan ingen säga emot om!
Idag mår jag mycket bättre, dock är jag fortfarande lite deppig men det löser sig. Det känns precis som att folk börjar försvinna sakta men säker en och en. Helt sjukt att man ena dagen kan ha hur många som helst som bryr sig om en, och sen andra ingen alls... 2012 säger jag bara!
bild på mig och mammi sen i julas men de får duga!
LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0