JAG TROR JAG ÄR KÄR

Åkte direkt hem till Amanda Med Cajsa efter skolan och så klart börjar det med att vi går in på ICA.... och slutar med att vi kommer hem med chips, Ben&Jerry och kakor. mums!
När vi kom hem till Amanda så har hennes lillebror en kompis hemma, han är 11år och VÄRLDSÖT!
när han är 20år och jag 24år DÅ JÄVLAR! ååååh jag dör av honom <33333333
Det var tänkt att vi skulle kolla skräckfilm men det blir istället Vampyrer Suger, har faktiskt aldrig sett den så det ska bli kul! puss.

LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan !

Nu är DAGENS BLOGG utsedd och nu får du kolla om det blev du :D roligt va :)?

Tack för att du var med, och du FÅR gärna vara med igen!

KRAM SAANDRIIIEE.BLOGG.SE

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-6.html#comment

2012-03-12 @ 18:24:19
Postat av: Anonym

Hejsan !

Nu är DAGENS BLOGG utsedd och nu får du kolla om det blev du :D roligt va :)?

Tack för att du var med, och du FÅR gärna vara med igen!

KRAM SAANDRIIIEE.BLOGG.SE

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-6.html#comment

2012-03-12 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0