INTERNATIONELLA KVINNODAGEN

Tänkte dela med mig av mina åsikter om denna dagen för er!
Jag får möjligheten att fira denna underbara dagen varje år! för i min familj är det fortfarande viktigt och vi "kvinnor" uppskattas lika mycket.
Men jag tycket väldigt synd om dom
flesta som inte får det, för Sverige är en av dom få länder som faktiskt inte gör något stort av det. kan det bero på att Sveriges kvinnor blivit mer självständiga? eller vad är anledningen till att det inte är en lika viktig dag längre? vad är det som har påverkat det?
jag tycker det är synd iallafall för jag hade verkligen inte haft något emot att "fira" denna dagen stort!
vi får stå ut med så mycket pain under livet som killarna inte får, så därför tycker jag också att dom ska visa sin tacksamhet till oss! skadar väl inte.
så länge jag kan minnas det så har min morbror så underbar som han är ALDRIG missat denna dagen och kommer alltid hem med något fint till oss, han får mig att vara stolt kvinna!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer
Postat av: Samira

Är du arab? :)

2012-03-09 @ 14:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0