HEMMA FÖR IKVÄLL

Kom precis hem från kvällens dansgolv som det var fullt ös på hela kvällen!
Kvällen börjar super bra och tillbringas med bästis då vi inte var så super taggade förrän på bussen på väg dit!
Det var jätte roligt och massor av nytt trevligt folk som man stötte på.
Dock blev det kaaos ett tag när ett helt gäng oinbjudna kom och förstörde ALLT! dessutom riktigt jävla respekt löst av vissa som inte tackar över att dom får komma utan dom ska ta sönder saker också, exempelvis göra hål i väggar, ta sönder grejer osv. ÅÅH VAD JAG BLIR SUR! och där trodde jag ett tag att min kväll var förstörd så vi åkte med sura miner därifrån.. och MOT MC där vi träffade ännu mer folk som var ännu mer kaaos. Men i sista sekunden räddade "F" hela min kväll med dom fina orden och omtanken. Verkligen tack för att du bryr dig, du är underbar!
Bilderna från ikväll kommer imorgon men här bjuder jag på en på mig och bästis då vi hade vår egna lilla förfest!

LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0