HEMMA

Precis kommit hem från Emmie där vi hade det hur mysigt som helst, du får mig verkligen att vara mig själv och blir så himla glad av dig bebis tack för allt.
Svenska provet vi skulle ha blev flyttat till nästa fredag.. ååh jag som hade sten pluggat inför det! :(
men ja, eftersom att jag knappt kan gå på min fot så kan jag inte hålla i idrotten imorgon.. men ska däremot göra idrottsprov.. blää!
IMORGON ÄR DET FREDAG IGEN!
jaaaaaaaaa!! hihi morgondagens planer avslöjar jag imorgon.
Nu ska jag ta en låång dusch och vänta på att "W" ska ringa, eftersom att han precis svarade med "jag kan inte snacka nu, blev nyss tagen av snuten.. ringer dig snart" ååh vad han alltid ska göra mig orolig.. men älskar min fina vän ändå.
Haha det är meningen att man ska se att det är jag och min älskade Ihab på bilden sen idag :$

LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0