ETT STORT HAHAHA

 

Jag börjar kvällens inlägg med HAHAHA! för denna dagen kan inte bli mer skrattretande.
Helt sjukt löjligt och skämigt att vissa tjejer ska leker fulla på en cider.
Man kan inte göra annat än att skratta och tycka synd om dom. Jag förstår att man kan gå över styr ibland och inte kontrollera sig, men det syns så himla tydligt när någon leker och när någon verkligen är full. fattar ni inte det eller? hahaha!
Hade hur jäkla kul med mina älskade Jen och Fur, då vi körde en massa shower och hade det hur bra som helst med varandra. Utan dom.. INGEN FEST.
Kvällen började si sådär, men slutade toppen då jag gick hem med Linnea, Emmie och Kattis och hade det hur trevligt som helst!
Där i mellan så var allt kaaos, men som sagt ''ett gott skratt förlängrar livet'' och visst fick vi oss ett gott skratt av alla ''fullisar''!
Helt sjukt att folk hittar på en massa om mig och har en massa fördomar osv, men folk som beteer sig sinnessjukt är det inget fel på nej. ååh varför ska folk alltid gå på dom oskyldiga?! som i detta fallet är jag!
blir så arg när jag blir förklarad som en viss tjej och får en massa rykten pga det, när tjejer är som denna ''viss tjejen'' och inte får ett dugg skit? fyy vad världen är orättvis.
Amnah jag älskar dig föralltid.
btw, pelle är bääääst och lätt snyggast och en redig underhållare! tack.
(fett random, men men)

LOVE ZINAALLAIDDIN

 

 


Kommentarer
Postat av: Amnish

jag älskar dig mer zina!

vill inte se dig gråta mer zina..

2012-03-17 @ 09:41:44
Postat av: Amanda Hallbeck

HAHA, så kung Zina!!

2012-03-17 @ 16:16:02
URL: http://amandahallbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0