E.N

 

Tack för att du är min och räddat min helg. Helt underbart att ha någon som dig vid min sida, du har hjälpt mig med otroligt mycket bara nu och du förtjänar allt det bästa i livet! Med mig vid din sida precis som du funnits vid min denna korta men härliga tid.
Och skit nu i dom dumma idioterna som bara försöker förstöra för dig!
Dom vet hur bra du är och det dödar dom att de dig glad och lycklig, det är därför dom håller på som dom gör.
Vad dom än säger, så har du inte gjort någonting fel.
"Man vet inte vad man har förrän man förlorat det" och det lär dom märka snart.. då det är för sent!
you rock girl!

Nu säger jag godnatt till alla, bloggar imorgon då jag slutar efter lunchen (y)
LOVE ZINAALLAIDDIN

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-03-26 @ 01:47:32
Postat av: Alicia

2012-03-26 @ 08:50:01
Postat av: Anonym

Sv: ja det går faktiskt riktigt bra för oss :) senaste tävlingen vi körde på tog vi hem guld men mer dom

Här "riktigt stora" tävlingar som DM i februari, där fick vi brons tyvärr men gick vidare till RM i Borås och där satsar vi guld! :D

2012-03-26 @ 08:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0