DET VÄRSTA JAG NÅGONSIN VARIT MED OM- TRAFFIC LIGHT!

Jag ångrar mig STORT att jag skrivit att jag inte förstod varför alla klagade på traffic! DETTA VAR DET SÄMSTA NÅGONSIN!! Det blev någorlunda kul runt 12 tiden, men WTF?! det ska fan va kul hela tiden?.. som det varit dom andra gångerna!
detta var det mest misslyckade jag varit på och det ska ALDRIG upprepas!!
det var världens kassaste musik och det kändes som att de va typ 100 pers där och det var inte riktigt fullt ös på dansgolvet om jag säger så!
från världens bästa kväll till världens HEMSKASTE TRÅKIGASTE OCH MEST ÅNGESTFYLLDA KVÄLL!!
fyyyfan säger jag bara! haha CIRKUS säger jag bara.

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0