DANS DANS OCH MERA DANS

Precis varit och dansat! gick hur bra som helst. Efter så stannade jag kvar och dansade med Felicia, Amelia och Nikki, SUPER! har i princip dansat hela dagen. LOVE IT
Jag har gjort klart hela min gympa lektion som jag ska hålla i på idrotten på fredag! hela klassen kommer att älska den, den är riktigt grym!
avslöjar dock inget men ni lär inte klaga.
Skulle plugga med Sam men det kör vi i veckan ist, eftersom att jag var tvungen att träna hela dagen idag.
har bara en sak till att säga innan jag går och kör igenom "lektionen" igen och sen duschar.. JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER OBESKRIVLIGT MYCKET!
så mycket gnäll och tjat som dom får stå ut med och ändå står dom ALLTID på min sida. dom är dom finaste människorna på jorden och att ni alltid orkar lyssna på mitt skit och ändå aldrig dömer mig.. det är otroligt!
ni är allt och lite till, fyy vad ni är bra tjejer!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0