ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD

Haft en super mysig dag med min finis Louise! vi slutade 1 båda två och började med att åka in till stan o köpa glass o prata om allt mellan himmel och jord. Sen följde hon med mig till tandläkaren och efter det så träffade vi Fanny & Molly. Fanny gick efter ett tag men Molly jag och Louise va kvar och hade det super trevligt och planerade helgens planer.
Tack för idag Louis min älskling, och tack för dom fina orden du skrev på mina anteckningar!
-Stinis, du är stark och du klarar detta! bara tro på dig själv och skit i dom äckliga människorna. det är DOM som ska må dåligt! inte DU, älskardig.
LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

vinn ett par valfria rayban solglasögon eller en valfri juicy couture mjukisdress -> http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2794100



förlåt om du inte gillar dessa kommentarer eller redan är med annars lycka till! :D

2012-03-21 @ 20:27:19
URL: http://www.hannastangberg.se
Postat av: Louise

Tack själv älskade du! Himmel och jord. Det är gjorda för oss! Älskar dig!!!

2012-03-21 @ 21:41:07
Postat av: kristina

<3<3

2012-03-22 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0