VART FAN FINNS SAMVETET HOS VISSA MÄNNISKOR?

dagen började som sagt med att åka till stan och leta konfa presenter, och vi hittade super fina presenter till mina bebisar!! hope you like it.

och eftersom att Sam fyller år idag så hade vi en liten suprise för henne, men bara en liten eftersom att den riktiga kommer på fredag!! vi hade iaf en massa godsaker, kladdkaka osv och gjort rummet till ett ''sagoland'' eftersom att vi skulle kolla på Peter Pan, Samanha älskar nämnligen filmen och har tjatat hur länge som helt över att få se den.

när vi myst klart så åkte jag o Cajs hem till mig och hämtade saker inför kvällens sleep over med girlsen!

 

för andra gången den här veckan så händer något helt sjukt mig precis utanför huset, denna gången var det inte nära en väldtäckt utan nu blev jag nästan rånad! två killar som kör förbi kör så nära mig som möjligt när han ena sträcker ut armen för att få tag i min väska, som tur är så ''klämde'' jag armen intill väskan just den sekunden och han fick inte med väskan. MEN BARA TANKEN AV ATT GÖRA NÅGOT SÅNT ÄR SJUK LÄSKIGT?! asså helt seriöst, vart fan finns samvetet hos vissa människor?

 - fattar inte varför men det går inte att ladda upp någon bild alls så dagens bilder kommer det lite av imorgon!
blir skit irriterad på sån här.. hatar verkligen nya blogg.se!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

har du nästan blivit våldtagen? :o

Svar: ja men, helst ingenting jag berättar om!
None None

2012-06-28 @ 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0