1# TANDLÄKARE

Kvällen igår fortsatte hos mandisen med mina bruuudzz, hade varken energi eller ork till fest osv så det var perfekt läge för filmkväll med älsklingarna!
vi kollade på Prince of Egypt, asså jag älskar tecknade filmer man alltid kollade som barn!
dagens teckat suger och är riktigt tråkigt.. fantasin verkligen var som bäst slutet av 1900!!
vi hade även en media här hemma igår som sökte andar osv i huset, sa även otroliga saker om mig fast mamma inte berättat att hon hade barn.. sjukt läskigt!
men skönt att veta att vi inte har onda andar här hemma!
bara min gammel mormor som hälsar på lite då och då, and thats okej! :)
inte världens bästa att börja sitt sommarlov med tandläkaren 08.20 precis... men tänkte somna om till en film nu, uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0