TODAY

Åhh var jag är sur.
det är seriöst den 5 juni och VÄDRET KÄNNS SOM I MARS!
det är sjukt kallt och det gör en bara hur deppig som helst, känns så långt bort från sommar det kan komma faktiskt!!
Idag stannade jag, jennie, furat och helbest kvar i skolan för att repa och det gick väl ganska bra antar jag.
när jag kom hem så blev det så klart att sätta på en film och planera kvällen eftersom att vi är lediga imorgon, happy time!
efter en massa massa maaassa små ändringar så blev det att johanna kommer hit och spenderar kvällen tillsammans med mig med massor av skitsnack, gott gott och såklart en massa filmer också!
väntar in henne nu och sen blir det MC för käk och sen City för gottgottet. LOVE
- miss talking with you S.

.... och ja det är jag som gör lite pervogrepp på min stackars Johanna...



Kommentarer
Postat av: Lina

Vem är S?

2012-06-06 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0