PARTY

hej hej, är super glad idag!
ni vet ju.. har inte haft party humöret uppe och har inte festat på evigheter!!
men nu får jag fan skärpa mig och lura tillbaka det.
så ikväll blir det party!

Verkligen älskar att Sophie och Emmie bor så himla nära mig för nästa direkt när Fur och Cajs gått så kom sophie och vi satt bara och snackade som vanligt!
när hon gick hem för att packa ihop saker för att kunna sova hos mig så cyklade jag snabbt över till Emmie min älskling som jag saknat så hiiimla mycket och hade det mysmys!
(samt tog några riktigt räliga bilder med hennes mobil)
kommer hem igen och mamma har dukat fram jordgubbar och smält choklad (vart stod nu träningen på schemat?)
nu när sophie kom så hade hon såklart med sig ett helt choklad som vi sitter och vräker i oss medan vi fixar oss lite smått.
- nu kör vi förfest hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0