MOVIES

Nu när kvällen tillbringats med bästis så blir det att sova strax, super trött!
fått kommentarer om att jag ska skriva vilka filmer jag kollar på så får väl börja med det.
detta kommer jag försöka tänka på så ofta jag kan och skriva under kategorin ''movies''
ikväll kollade vi två filmer Tusen gånger starkare & John Tucker must die.

Tusen gånger starkare- helt okej, trodde den skulle vara bättre faktiskt. Har aldrig sett den men var nära att kolla på den på bio när den gick. (ångrar inte att jag inte gjorde det nu, för den var inte värt det)
dock var själva handlingen bra menat.
John Tucker must die- Film från 2006 vilket man märker ganska direkt. Gillade den, men kan bero på att jag älskar tjejfilmer.
 
-nu ligger jag och snackar med ''S'' och sen blir det natti natti. Imorgon väntar en ny dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0