MOVIES + YESTERDAY

Hade det super trevligt med Jesper tills jag skulle gå hem och det hände en hemsk sak, jag är fortfarande chockad över det! men live goes on så får släppa de nu helt enkel. allt är bra nu och jag är säker!

nu på morgonen så kom lilla Sophie på besök och vi bara slappade som vanligt.
Idag hade jag bestämmt med Jesper igen, men antagligen kommer han senare ifall jag inte ska iväg då, men det uppdaterar jag.
började kolla på en film igår för att lugna ner mig lite och slutade med att jag kollade klart på den idag när jag vaknade, det blev No strings attached.


No strings attached- film från 2011, sjukt roliga scener som man bokstavligen dör av!
har sett den innan men det kom jag på efter halva filmen, jag tycker den är ganska bra faktiskt men det är en sån film man inte kan se för många gånger för då blir den tråkig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0