HONOM KOMMER NI IHÅG VA?..

Hej snyggisar, honom kommer ni ihåg va?
eller ja, ni som följt mig länge känner nog igen honom!
visst det var längesen.. men jag har ju både lagt upp bilder på honom och länkat hans blogg.
jag hittade honom på facebook och tyckte att killen var sjukt grym, såklart hade han skrivit ut sin blogg och jag började självklart följa den.
detta var innan han steg mot rampljuset och det var nästan ingen som visste vem han var.
jag visade såklart mina kompisar denna kille med finaste stilen och absolut blivna storbloggare.
över en natt blev hans blogg den mest stigande bloggen på nattstad och en vecka efter var han helsingborgs snack.
och precis som jag trodde, så vet alla vem han är idag!
ganska awesome att jag följt en helt random kille jag råka hitta på facebook från start till nu då han är en av svergies största bloggare..
men jag tycker verkligen han förtjänar allt han fått eftersom att bara för att han blivit ''känd'' nu så blir han inte mindre omtänksam och snäll för det, utan han är precis samma kille.
han ger även chansen åt folk som vill synas och reklamerar gärna bloggar, facebooks och så vidare..
dock blir det mer snack än gjort, men bara tanken över att han faktiskt vill hjälpa till tas verkligen vid en.
kanske beror det på att det är så sällan läget ligger till så?
att folk oftast blir egoistiskta och självupptagna när de blivit populärare och uppnått sitt mål, vilket sedan leds till en massa annat skit.
visst känner inte honom riktigt ''personligt'' men killen jag läser om verkar verkligen vara en toppen kille i sina bästa dar.

Självklart pratar jag om Nisvert Suljic!
Stilen alla älskar.





Kommentarer
Postat av: agnes

sv: hej hehe, inte alls många så jag vill helst inte göra några länkbyten, kram!

2012-06-04 @ 17:51:29
URL: http://agneseline.blogg.se/
Postat av: Evelina ♥

Fin blogg! Gå gärna in på min nystartade blogg http://ekrull.blogg.se/ :)

2012-06-04 @ 20:54:04
URL: http://ekrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0