GODMORGON

Godmorgon godmorgon mina fina.
igår gjorde jag inte så mycket mer än att sitta i ensamheten och kolla en massa filmer.
Nu när jag kollar klart Pretty Little Liars, så har jag blivit besatt av filmer och sätter på en efter en..
men det är faktiskt OKEJ att gotta sig med detta skit väder?!
eftersom att det NYA pll avsnittet kom ut i natt skulle jag sitta vaken tills dess, dock klarade jag det inte och bestämmde mig för att vakna 45 minuter tidigare istället.. tror ni jag klarade det då?
nä usch vad trött jag är!
det blir väl att kolla på det i skolan istället.
Idag har jag dessutom mitt sista matteprov, har inte riktigt pluggat till det men de löser sig nog haha.
- have a great day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0