BEACHHANDBOLL 2012

TRO MIG jag har verkligen försökt att blogga på morgonen men mitt internett ville inte fungera!!
ååh vad sur jag blev!
vaknade helt av mig själv 1 timme innan jag skulle vakna och då blev det självklart att kolla klart filmen jag påbörjade igår kväll.
hemkommen från beachhandbollen sandig och randig..(jaa, jag fick både shorts och strump rand)
fattar inte hur eftersom att solan knappt var framme, menmen man ska inte klaga :D
som jag trodde så gick det inte så jätte bra, våra målvakter hade en dålig dag och släppte in alldeles för många mål.. så det var bara för mig att hoppa in, och då gick det hur bra som helst!
laget vann båda mina matcher och var super glada.. dock räckte inte det hela vägen efter våra förlorade matcher.
men är stolt över mitt lag, riktiga kämpar! love u people.

nu ska jag hitta mig en riktigt bra film att bädda ner mig till, mysmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0