I USE TO KNOW

Efter att en viss sak förstörde mig och mitt humör totalt igår så blev kvällen inte så misslyckad som jag trodde.
När Joj kom så hade vi så otroligt mysigt och kul att jag inte tänkte på något annat.. älskar dig så.
När hon stack på morgonen så satte jag igång och plugga till mitt sista matteprov, VILKET KÄNNS OTROLIGT JÄVLA BRA!!
Hann dock inte plugga länge innan jag får ett samtal av Fur och Cajs att de kommer till mig nu, så jag får förbereda gott gott för de är hungriga.
Så så blev det också, satt fram ett fat med lite chips, kakor och vindruvor och till det fick dom Zinashawaiidrink, haha det vill säga att jag satte socker kring glasen med färgade sugrör och Multi i hahaha, mer hade jag inte efter kvällen med min tjockis.
har dessutom hittat skolavslutnings outfiten och jag är hur nöjd som helst, avslöjar ingenting tills dagen är här..
nu blir det matte igen eftersom de gått.
-angåeende ''gästbloggandet'' så var det inte riktigt som furat sa!!
jag och cajsa hade brottning med LITE sexuella angrepp!!
haha fyfan vad fel det låter.

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: jo :)

2012-06-03 @ 18:53:48
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0