I CAN FINALLY BE HAPPY

Jag vet inte vad jag ska säga, jag kan börja med att TACKA er mina fina läsare, såg precis att statestiken ändå varit hyfsad och ni anar inte vad glad jag blir över att ni ser efter om jag börjat blogga igen! det visar verkligen ert intresse.
Ska börja snart igen, det lovar jag. 
Känner bara inte att det är rätt tidpunkt för det nu, om jag ska säga det rakt ut så har mitt liv varit bättre utav att inte blogga.. tror det finns en hel den folk som läser här för att se vad jag gör osv.. folk som vill se mig nere.
men jag är stark, när ena dörren stängs så öppnas en annan och med hjälp av mina vänner så har jag klarat mig igen om de mesta och står på fötter igen.

har hittat på en massa massa massa skojiga saker under tiden, och haft det så roligt som möjligt. 
Vädret är SKIT så det finns ju inte super mycket att göra, men man försöker ju.
skulle i alla fall bara meddela om att jag lever och är på rätt spår igen, börjar blogga så småning om och då lovar jag att det blir GRYMT, och som sagt tack för att jag har så fina läsare. PUSS PÅ ER 




OJ BILDERNA BLEV LITE KONSTIGT UPPLAGDA, MEN DET FÅR NI TA! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0