Dec. 21, 2012

Blev så jävla besviken över mina betyg vi fick idag.. Förövrigt har dagen varit ganska bra.
Vi dansade för 8-9orna på skolan som avslutning och sjöng några jul låtar med några musikklasser.
Åkte ner till mc och träffade min älskade älskade emmie som jag saknar som FAN!! Vi hade det jätte trevligt som vanligt och lika pratglada som alltid.
Hon gick och Alexander kom, vi åt som vanligt, det slutade med att han skulle låtsas sura på mig och vi båda somnade och sov i ungefär 2 timmar, FYFAN VAD SKÖNT!!
Fick även en tidig liten julklapp haha.
Nu sitter jag med mina brudar och dansar loss i Saras källare och myser med en massa godis och läsk. Det slutar antingen med att vi kollar film eller bjuder hem lite boys. Vi får seeee


Kommentarer
Postat av: Arabiska laaaand

Vad fick du för betyg? Eller poäng?

2013-01-01 @ 01:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0