im back bitches, and i know everything. A

Hej fina, har ju som sagt lovat att smått börja blogga igen emellan åt så det ska jag göra!

skolan har börjat på riktigt nu, och helt ärligt det känns så jäkla gött!
föt utom att jag får se de två äckligaste människorna som skapats.. vartenda dag, HELA VECKAN..
tur att jag har mina underbara brudar där också som kan stoppa mig från att slå in deras äckliga trynen.
fick tillbaka min iphone som varit på lagning i evigheter, och fick dock lämna in den lika snabbt igen.. suck, så nu är jag utan mobil helt och hållet. 
börjar även bli sjuk igen, sakta men säkert känner jag hur det bara blir värre och värre för var dag!
och förresten, kommer ni ihåg att jag var Pretty Little Liars beroende? såg det senaste avsnittet idag med Cajs och Sar, FATTAR INTE ATT TOBY ÄR A!!!! blev heeeelt chockad och fick panik som slutade med att jag börja kasta saker på stackars sara!

ska börja träna och bli nyttig igen dessutom, det verkligen syns på mig att jag inte tränat på ett bra tag!!
så ska börja nu med detsamma faktiskt, ut på en springtur i parken!

see you later 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0