big is better, and better is bigger.

Hej mina underbaraste!
jag har verkligen inte haft någon alls lust att blogga under typ hela sommaren, vilket är ganska synd eftersom att jag har haft ett riktigt underbart sommarlov, och hittat på en massa roliga saker heeela tiden!!
såklart är det mina underbara vänners förtjänst, hade absolut inte haft det så bra utan dom.
har lärt känna en massor av härliga människor, samt raderat så kallade vänner ur mitt liv och nu rullar allt på som det ska och det känns super faktiskt!
  skolan har satt igång och allt börjar kännas normalt igen, haha förstår inte att jag säger det.. men det känns faktiskt bra att återvända till rutinerna och vardardagen.
har gjort två olika försök till ett videoinlägg, men båda gångerna har youtube strulat och ingen av mina videos har velat ladda upp så ni får nöja er med detta inlägget :(
dom flesta av er följer ju mig på facebook och instagram så lite uppdaterade har ni ändå varit! 

får se hur det blir med bloggningen här framöver, men nu ska jag gå tillbaka till mina babes då vi har en av våra världsbästa sleep over som vanligt. puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0