- MISS THE BEACH -

Igår kväll kom Jojis på besök och tillbringade natten här med mig, mys mys!
såklart fasnade vi till chatroulette som vi båda tycker är sjuukt kul!!
det slutade med att vi skypade med några av de gammla 9orna som gick på vår skola och sen vaknade hur trötta som helst! men ''så man bäddar får man ligga'' right?

Idag gick skolan super, skoldagen började dock med gympa.. MEN SOM VAR HUR KUL SOM HELST!
ägde ut alla på killbolldå det är första gången jag spelat denna bollsport.. jobbigt men kul.
Efter skolan så åkte jag och sam om Pistachia när vi skulle till Amanda, och hur nöjda som helst med varsett choklad i handen satte vi på The Ring2, som jag sett ett antal gånger innan men ändå var lika rädd.. usch.

ikväll blir det käk på Mezo med brudarna, och imorgon väntar klassens inventering på Ica 06.00
härligt!..


-
dessutom saknar jag beachen2012 riktigt riktigt mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0