DAGENS SVAR

•Hur lång är du?
svar: runt 168cm tror jag!
•Hur gammal är du?
svar: jag är född 97, är fjorton fyller femton till sommaren! TAGGA
•Vad är din favorit mat?
svar: haha jag äter allt som går att äta och gillar det mesta, men jag ÄLSKAR arabiska grytor osv, fyfaan vad gott det är! big love till Furats mamma som lagar bäst mat!
•När vill du gifta dig?
svar: tycker inte det är så nödvendigt att gifta sig, men hittar jag den "rätte" och känner att jag vill gifta mig med honom så gör jag ju det. Men det är ingenting jag har planer om nu precis haha ;)
•Vill du ha barn i framtiden?
svar: ja absolut! 3 stycken.
•Vad gör du på din fritid?
Jag dansar! är med kompisar och bara allmänt försöker njuta av livet så gott det går.
•Gillar du att kramas?
svar: haha ja det är väl mysigt.
•Vart i HBG bor du?
svar: Ramlösa.
lika bra att ta alla "små" frågor på en gång så här har ni några!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0