Förlååååt

Förlåt för jäääätte dålig uppis!! Har verkligen inte haft tid men här kommer lite blandat från veckan!
• Tisdags har jag ingen aning om vad jag gjorde!
• Onsdags var jag på kurs i Malmö med Ali.
• Torsdag, tandläkaren med alle i min klass! Och på kvällen var jag och Philip hos min syster och umgicks med henne och hennes kille hela kvällen.
• fredags hade vi föräldrar middag på skolan som gick skiiit bra!! Älskar när vår klass kan samarbeta.
• lördag, träffade Philip på dagen och sen åkte en sväng på välja med Pamsi. Jag hittade ett par byxor och skor som jag definitivt ska köpa under veckan!! Och sen fortsatte vi med lördags mys.
• söndag, dans som vanligt och sen kom Philip.
• Idag är det måndag och jag vill inget annat än hem från matte lektionen jag sitter på nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0