KOMMENTAR

Fick en kommentar av såklart en anonym på det tidigare inlägget om det där med ryktena. Så här såg denna kommentaren ut "- Det är tyvärr så det kan gå när man bjuder för mycket av sig själv och vill ha uppmärksamhet på ett sådant sätt. Tyvärr. "

Mitt svar till dig miss anonym, snälla var vänlig och förklara vilken sorts uppmärksamhet jag tycks vela ha och tyvärr så är det så att du är inte tvungen att läsa min blogg eller ha något med mig och göra (antagligen känner du mig tillräckligt bra för att veta vad jag bjuder på). Tyvärr så finns det såna här negativa läsare och tyvärr så påverkar det mig faktiskt. Saken är den att jag berättade om de rykten som spridits för att någon frågade om de, så får man sån här respons tillbaka. TYVÄRR inte så jätte roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0